Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-07, 20:33   #5
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spin off: Mest interessante do-opplevelse

Jeg har flere. Blant annet fra Goa hvor doen var et hull i en sementplattform som man skulle stå på huk over. Hullet gikk rett ut i naturen. Ved siden av sto det en stokk til å jage bort grisen med. Jeg skal love det var moro med en heftig runde giardia med oppkast - simultankapasitet var absolutt et must.

Eller på Filippinene da vi kjørte buss på landsbygda et sted. Da vi stoppet i en liten landsby, måtte jeg absolutt på do, men ingen fasiliteter fantes. Jeg fikk på et eller annet vis kommet meg inn i et lokalt hjem. Der var det helt mørkt, og jeg ble loset inn på doen (som jeg aldri så ordentlig, men det var nå noe å sitte på). Det hastet, og jeg måtte bare av med buksa i en fei. Etter hvert hørte jeg det pep små tynne pip. Da øynene ble vant til mørket, så jeg at i sprekkene i veggen (som det var mange av) satt det hundreder av kakkerlakker og viftet med følehornene sine - veggen nærmest levde av kakkerlakker. Ikke vet jeg om det var de som pep, men jeg valgte å tro det heller enn å tenke på hva annet som var der i mørket. Jeg gjorde meg fort ferdig.