Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-07, 20:47   #96
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Rent hypotetisk - hva ville DU gjort?

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Tja, ikke mer riv ruskende galt enn at hvis du går i butikken for å lete etter klær til jenta di så går du automatisk mot den rosa avdelingen. (..)

Deg om det, jeg derimot styrer langt unna den rosa avdelingen når jeg skal handle til jenter.
Jeg har aldri likt rosa (heller ikke som liten, og nektet å bruke det), og gjør det fortsatt ikke.

Jeg bryr meg ikke om farger og kjønn, og jeg synes både gutter og jenter kan bruke alle farger.
Derimot er det mer personlig preferanse, hva jeg liker selv når barna er små og jeg bestemmer hva de har på seg, og hva de selv liker når de er eldre og selv skal bestemme. Jeg har ikke brukt verken rosa eller lilla til mine barn, men det er fordi jeg ikke liker de fargene, har heller ikke hatt noe orange til dem.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat