Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-07, 22:15   #1
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Langtidsheving/kaldheving av pizzadeig

Jeg får halve slekten på besøk på onsdag, rett etter jobb, og skal diske opp med noe raskt og enkelt til hele gjengen (vi blir 7 voksne og 4 barn). Jeg lurer på om jeg skal lage hjemmelaget pizza og trenger noen gode tips til hvordan jeg kan korte ned tilbredningstiden. Lage pizzabunner og fryse? I så fall trenger jeg oppskrifter. Eventuelt tenkte jeg det var en mulighet å sette en deig kvelden i forveien, sette den i kjøleskapet til langsom heving og bake den ut når jeg kommer hjem fra jobb. Noen som har erfaring med langtidsheving av gjærdeig?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat