Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her. Jeg har byttet ull-tunikaen fra Odd Molly. Den mørkeblå. Den har ligget i skapet i to uker uten at jeg har tatt den ut av posen; det var rett og slett så mye annet jeg hadde som den konkurrerte med. Så idag byttet jeg den i et nytt skjørt. Jeg prøvde denne også, men den så jeg helt pudding ut i. Utrolig lite flatterende (jeg la på meg mange kg i den!), men veldig kul da den hang på hengeren så kanskje den er fin på noen andre?
Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.
Jeg har byttet ull-tunikaen fra Odd Molly. Den mørkeblå. Den har ligget i skapet i to uker uten at jeg har tatt den ut av posen; det var rett og slett så mye annet jeg hadde som den konkurrerte med. Så idag byttet jeg den i et nytt skjørt. Jeg prøvde denne også, men den så jeg helt pudding ut i. Utrolig lite flatterende (jeg la på meg mange kg i den!), men veldig kul da den hang på hengeren så kanskje den er fin på noen andre?
Det skjørtet er kjempefint, så det i dag, singleten har jeg også-vi må bare ikke gå på byen sammen