Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-07, 12:48   #8
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du ta sol/spraytan/selvbruner?

Tror jeg har tatt solarium to ganger i mitt liv. For å bli med en venninne som syntes det var en god ide ... selvbruning o.l. har jeg aldri brukt.

Jeg er velsignet med en hud som blir lett brun, så jeg blir veldig brun om sommeren (nesten for-) og fargen varer lenge. Har også hatt en del år med feltarbeid i tropene på andre tider av året, så jeg har vært brun nok. Tror det at jeg blir såpass lett brun gjør at jeg ikke er så opptatt av å være brun sånn ellers. Så på etterjulsvinteren er jeg gråblek uten egentlig å tenke over det. Også synes jeg ikke det er så kjempefint å være så veldig brun hele året heller.

Jeg gidder aldri å ligge og sole meg om sommeren heller for den saks skyld. Blir brun nok av å gå rundt utendørs (med de merkeligste skiller ).