Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-07, 18:09   #961
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Skilpadda og Kasia: Kan dere forklare hvorfor dere føler sånn? Jeg ble bare så nysgjerrig. Jeg syntes Beatles var litt for likt andre oppvekstbøker jeg har lest før. Det var for så vidt Seierherrene til tider også, men jeg fant den uansett mye mer givende, uten at jeg helt kan forklare hvorfor.

Det er mange år siden jeg leste bøkene, men nå fikk jeg litt lyst til å lese dem på nytt. Roy Jacobsen fenger meg rett og slett ikke. Og da mener jeg på den måten at bøkene hans ikke griper meg og gir meg noe. Når jeg leser bøker jeg virkelig liker, så sitter jeg fornøyd igjen og er sjeleglad for at noen skrev nettopp den boken. Beatles er en sånn bok. Jeg har lest den tre ganger og hver gang har jeg likt den like godt.

Kansje vi skulle hatt en slags parallell lesesirkel der vi leste gamle klassikere om igjen.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv