Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-06, 10:13   #7
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avslutningen på 24

Det er umulig å ta 24 "alvorlig" lenger, men det er jo fremdeles underholdende. Etter hvert ligger nesten like mye av underholdningen i å se på hva de som lager serien finner på for å holde interessen oppe og prøve å finne på nye, sjokkerende, skarpe svinger hele tiden. At president Logan var mannen bak det hele var jo totalt meningsløst når man så på hva han hadde gjort tidligere, men det er greit nok, de må jo gjøre sånt for å strekke det ut over 24 timer. De gjorde jo noe lignende med hovedskurken i sesong 1; det var helt åpenbart at da de laget den første delen av sesongen, var hun ikke skurk, men slikt må man nesten bare leve med. Den første sesongen av 24 regner jeg fremdeles som en av de virkelig gode TV-seriene de siste ti årene.

Jeg syntes det var en ganske god sesongavslutning, jeg. Jeg synes egentlig alle sesongene har sluttet ganske bra. (Det skal noe til å toppe sjokket som avsluttet den første, da.)