Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-07, 12:36   #9
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.904
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Tja, ingen av svaralternativene passet. Vi brukte å ha Nugatti som lørdagspålegg for eldstemann, men det har vi sluttet med. Nå blir det vel kjøpt sånn dann og vann. En boks hver andre til tredje måned eller noe slikt.

Grandis hender det at mannen min kjøper, men sikkert ikke mer enn en gang annenhver måned. Så ikke noe totalforbud, men heller ikke noe vi kjøper i eininga.

Da handler dere disse varene dobbelt så ofte som oss, men jeg haket av for begge likevel, jeg. Liker godt å være litt folkelig.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat