Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-06, 22:35   #57
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.934
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchicks lysranker

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Selvfølgelig har jeg disse sakene! Alle er ikke framme samtidig, siden noen er litt sesongbetonte.

Ja jeg ser jo absolutt sesongbetontheten i flamingo- og ananas-lysranker Men garantert nyttig til romantisk opplysing av ulendt terreng, ja. Sjarmerende og typete synes nå jeg!

Jeg har forresten låve og etpar boder fulle av 50- og 60-tallsstæsj som jeg ikke synes er ...ehm... spesielt pent, men som jeg ikke har hjerte til å kaste/gi bort/kvitte meg med. Bilder av kattunger i snirklete gullrammer, porselensnisser i oransje, grønne og rosa nisseluer og - drakter. Lamper som må ha vært det hotteste hotte i hine dager, lekre broderte duker i brunt og oransjt, gamle syltetøyglass nok til en hel skog av blåbær, og hele soveromssett i flammebjørk.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat