Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-07, 20:37   #2
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fine kjoler for runde former...??

Jeg har ingen tips å komme med, vil bare gi deg litt sympati. Var i din situasjon for 3 år siden. Min søster skulle gifte seg, jeg var 8 måneder gravid og bruker i utgangspunktet str. 44-46 i klær.

Jeg var rundt omkring på alle butikker her omkring. På en liten damebutikk med mye pentøy prøvde jeg veldig mange kjoler, og ekspeditørene ble nok lei av hele greia til slutt. De satte tilslutt på meg en kongeblå kjole, ganske kjerringaktig etter min mening, og nærmest kommanderte i meg at "denne kan du gå i!". Jeg var på det tidspunktet så lei meg og lei av at jeg ikke fant noe å ha på meg, at jeg ikke sa noe. Jeg ba om å få henge den av til dagen etter, og dro - og kom aldri tilbake. Det var ikke noe trivelig.
Jeg endte opp med et todelt sett i en nydelig grønnfarge. Det var kanskje ikke det mest typiske bryllupsantrekk, men det passet ihvertfall, og jeg følte meg komfortabel i det. Så det ble det.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat