Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-07, 20:12   #1
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine kjoler for runde former ...?

Skal i bryllup, og trenger noe pent å ha på meg.

Problemet er at det er et mareritt å finne noe pent, som ikke er kjerringaktig, når man veier for mye.

Jeg ORKER ikke tanteantrekk!

Så om noen vet om butikker (nettbutikker er kanskje risikabelt når det gjelder kjole?) i Oslo-området som har fine kjoler som kan passe meg som bruker str. 48 (evt. romslig 46), blir jeg v. glad.

Jeg har en kjole som jeg kanskje kan bruke - men den har stropper, og jeg liker å dekke meg litt mer til. Sjal er uaktuelt for meg - slitsomt å passe på at det ikke faller av.
Jeg tenkte at en tynn bolero eller ekstra fin cardigan kunne gå til? Noen tips om hvor jeg kan finne det? Det blir en utfordring å finne noe som matcher, for kjolen er i en gylden bronsefarge med ørlite lime-skjær. Svart? Brun?

Jeg som vanligvis går rundt i noen sporty/hverdagslige "vente på å bli slank igjen"-klær, trenger virkelig hjelp nå....