Tråd: Dødsstraff
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-07, 19:01   #154
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødsstraff

Jeg må bare få si at jeg, selv om jeg er dypt uenig i Elin sitt syn på dødsstraff, og også ser at hun er (om mulig ) enda mer elendig i matte enn meg, så synes jeg faktisk ikke at hun har vært annet enn påståelig i denne tråden . Hvis noen skulle få påtale for å ikke oppføre seg så er det ikke henne.

Hvor gørr møkka kjedelig hadde ikke denne tråden vært uten Elins synspunkter og litt tvilsomme statistikk . Sitrons forsøk på å kvele henne i fødselen med å kalle henne amerika-elsker er etter min mening det som fortjener smekk på lanken .

Men for alt i verden, det hadde kanskje blitt kjedelig her om man ikke hadde sånne som sitron også .

Jeg er dypt uenig med Elin, men sier Heia Elin likevel! Deilig med folk som står for meningene sine til the bitter end. Sånn blir det lange, morsomme tråder av .