Tråd: Sommeren 2026
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-26, 15:55   #45
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommeren 2026

Jeg og mannen skal til Mallorca. Men før det skal alle fire (ok fem med en kjæreste) til Geilo på en slektssamling. Deretter drar i alle fall jeg og mannen til Bergen. Ungene får gjøre som de vil, de vil helst hjem og se VM med venner ...

Eldste og kjæresten skal en uke til Bulgaria rett etter eksamen, og forhåpentligvis jobbe mye i juli. Og se VM.

Yngste skal ikke noe utover Geilo og kanskje Bergen, og sier han skal se VM med venner. Jeg håper han vil prøve å få noe jobb der han er tilknyttet også, men han er mindre motivert for det. Jeg har minnet han på at det ikke er studielån i juli og husleien der han bor likevel må betales osv.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat