Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-06, 14:57   #12
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg mener sågar det er ulovlig å ta selvmord i forhold til lovverket. Mulig jeg tar feil, men jeg tror det er det. Dette har blant annet vært problematisk i forhold til forsikringsselskapene vet jeg.

Jeg tror du tar feil. Jeg mener bestemt at det ikke er forbudt å ta livet av seg i Norge.

Jeg tror problemene som kommer i forbindelse med forsikringsselskapene kommer inn under egne klausuler for "selvpåført skade" eller "grov uaktsomhet". Det er tross alt forsikringsselskapene som selv setter reglene for hvilke vilkår som begrenser utbetalingen, og jeg kan faktisk skjønne at de ønsker å begrense muligheten til at folk kan tjene penger til sine nærmeste ved å ta livet av seg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat