Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-26, 15:14   #12
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 362
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Oslo mener du er det ultimate stedet å bo ut fra disse kriteriene …

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Bøler-Ulsrud-Trasop-Oppsal-Hellerud

Nærhet til tbane og Østmarka. Bøler og Ulsrud er nydelig område

Dette! Dette er min favoritt del av Oslo, jeg har bodd her jeg har jobbet i hjemmetjenesten her, hvilket betyr at man blir veldig godt kjent. Jeg elsker Østmarka og Østensjøvannet og tenker at det er kort vei til byen med T-banen.

Jeg har også bodd i bydelen i Nordre Aker, men synes ærlig talt at det koster mer enn det smaker. Nå bor jeg i Suburbia i Asker, og trives med det men det er ca 50 minutter til byen herfra.
Nå bruker jeg skog og uteområder hver dag, men ikke byen til så mye. Men jeg jobber i sentrum i Oslo, så jeg er jo i byen flere ganger i uken, men bruker altså ikke byen til rekreasjon så ofte som skog og natur.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat