Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-26, 10:38   #19
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Øyekrem som virker?

Jeg bruker Ducray Dexyane MeD Palpebral. Det står at det er en medisinsk krem mot eksem, og jeg har prøvd en stund å finne ut hva det er som gjør den medisinsk. Det er umulig å finne ut av. Så vidt jeg (og ChatGPT) klarer å se er det ingenting i ingredienslista (som bl.a. inneholder sheasmør og bivoks) som ikke kan finnes i en hvilken som helst fuktighetskrem. Jeg klarer heller ikke å finne ut av hvilke kriterier som ligger til grunn for CE-merkingen. I går spurte jeg på apoteket, de kunne heller ikke svare. De søkte opp og sa at den var i "risikoklasse 2a" for medisinsk utstyr, men utover det var de slett ikke uenige i at den basert på ingredienslista ser ut som en hvilken som helst fuktighetskrem. Hvis noen kan bidra til å opplyse meg om dette blir jeg glad!

Anyway; det er den beste kremen jeg har brukt rundt øynene.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat