Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-25, 10:48   #49
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem kjøper du julegave til på jobb?

Jeg har jobbet i mange forskjellige bransjer, og tror at det er mest gaver til hverandre i skolesektoren. Tror kanskje det har med fokuset på gaver til jul der sånn generelt? Man får fra foreldre, fra barn, det lages gaver på skolen osv. Da er det kanskje mer naturlig å gi til kollegaer også?

Jeg ga gaver til mine ansatte da jeg var i privat sektor, men da betalt av jobb.
Nå jobber jeg i det offentlige, fortsatt leder. Jeg har kjøpt en liten ting til mine ansatte fra egen lomme, mest fordi det har vært et unntaksår og de har vært ekstremt positive og endringsvillige. Tenker egentlig at gaven var såpass symbolsk at kortet varmet mest. Tror jeg brukte en hundrelapp eller litt over pr pers. Gjetter på at jeg ikke kommer til å kjøpe noe til noen neste år.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat