Tråd: Julen 2025
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-25, 10:25   #8
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julen 2025

Retz.

Jeg er i rute. Sånn noenlunde. Selvsagt på etterskudd med det som skal strikkes. Det er jeg jo alltid på denne tiden.

I morgen har jeg noen avspaseringstimer på formiddagen for å gjøre den store handlingen.

Læreren er fullstendig utslitt så juleplanlegging er mitt ansvar. Men, det er jeg vant til.

De fleste gaver er kjøpt, det gjenstår litt pakking. Alt som skal sendes er sendt. Jeg må skrive en del julekort som skal deles ut nærmere jul.

Jeg har bakt pepperkaker, og i går bakte jeg cookies med pepperkakesmak fra en oppskrift fra Det søte liv. Det blir kanskje serinakaker også i løpet av helgen.

I kveld skal vi på Nøtteknekkeren og det gleder jeg meg til. Det gir meg julestemning.

Det første juleselskapet er på fredag så nå er vi i gang.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat