Tråd: Julen 2025
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-25, 09:05   #6
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julen 2025

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Retz! Hva skjedde med hunden?

Hun ble syk. Begynte å henge litt etter på løpeturer for noen måneder siden, men hun dro jo på årene - var 11 år - så jeg tenkte det var naturlig og lot henne bli hjemme når jeg skulle løpe. Så for noen uker siden begynte hun å hoste litt sporadisk, og spise mindre. Gikk litt saktere i oppoverbakker også når vi gikk tur, så jeg bestilte veterinærtime. Ingen feber, stivhet eller påfallende atferd. Jeg tenkte kanskje begynnende hjertesvikt. Røntgen var imidlertid stygge, de viste mange metastaser på lungene. Det var ingenting å gjøre, Astra var allerede i narkose ifm røntgen, så jeg tok en tung avgjørelse der og da, og lot henne dø fredfullt i fanget mitt på gulvet.

Alternativet med å ta henne med hjem for noen dager var ikke aktuelt. Min sorg hadde trolig gjort henne forvirret og usikker, og det ønsket jeg ikke for henne.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat