Tråd: Julen 2025
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-25, 22:38   #20
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julen 2025

En bra dag i dag, føler jeg, tok en effektiv runde etter jobb og fikk handlet masse på julemarkedet av mat som skal på bordet til julefrokostene ++, fikk omsider kjøpt gave til sønnen (18) (han må få litt mer, for å matche verdien på søstrenes gaver, men det skal jeg få til), og en gave til, som må leveres i morgen.

Etter at jeg kom hjem har jeg bakt noen brett med pepperkaker, av deigen som jeg lagde i går (ca halvparten er igjen, det får jeg ta en annen dag, eller delegere, men nå har vi i alle fall en boks), og har bakt fire julebrød/julekaker, der de to første står i ovnen as we speak. De ser ut til å bli riktig så flotte, og jeg tenker å gi ett av dem til niese som jeg møter til lunsj i morgen. Så gir jeg trolig ett til leieboerne (mor med tenåringsdatter), putter ett i fryseren, og det siste spises til kveldsmat i kveld, av meg, eldstejenta og sønnen (som er de eneste som er hjemme). De to er på butikken nå, for å kjøpe brunost, som vi var tom for, og melk til kakao, som sønnen mener er helt nødvendig tilbehør til julekake med brunost. Så her legges det opp til full julestemning i kveld. Og i tillegg til det har jeg fått pakket inn julegavene til svoger og svigerinne, og smånevøene på 2 og snart 5, de bor her i byen, men reiser bort før helga, så sønnen skal kjøre og levere gavene i morgen.

Sånn, det var masse skryt av/om meg selv, det synes jeg at jeg har fortjent.