Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-25, 13:40   #16
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan skaffer du flesteparten av julegavene dine?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Rolig på søndagsåpent? Den ene gangen for sju (?) år siden jeg var på søndagsåpent senter, var det timelang kø ut av parkeringsplassen. Det gjør jeg aldri igjen.

Jeg går ikke på senter da, mulig det er annerledes der. Jeg går i butikkene i bygatene, og der er det mye roligere på søndagene enn på lørdagene. I tillegg til at folk gjerne har litt bedre tid, koser seg med julemarked, kafebesøk og andre aktiviteter samtidig, og det er generelt bedre stemning. Da snakker jeg om Midtbyen her altså, kan ikke si noe om hvordan det er andre steder. Var i byen i går, i flere timer, og det var veldig koselig. Var ikke noe kø for å betale i butikkene, og heller ikke problem å få plass på kafe, så jeg fikk påfyll av god kaffe underveis også.

Var en tur på lørdag også, da var det kaos.

Sist redigert av My : 08-12-25 kl 14:43.
My er ikke aktiv   Svar med sitat