Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-25, 10:28   #12
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan skaffer du flesteparten av julegavene dine?

Jeg går masse i butikker, og tenker og får inspirasjon. Elsker å gå i butikker i førjulstida, særlig når det er søndagsåpent, for da er det rolig, og god stemning. Handler mye i butikkene, men det hender også at jeg får ideer, inspirert av det jeg ser i butikkene, men som butikken ikke akkurat har. Så da går jeg hjem og sjekker om det finnes på nett, også bestiller jeg det der. Og noe har jeg handlet i butikk tidligere på året, når jeg har kommet over noe som har passet spesielt fint. I år handlet jeg noe nydelig håndlaget keramikk på marked i Paris, for eksempel. Og noe på salg, helt tilbake til nyttår. Men handler mye på nett også, særlig der jeg har fått spesifikke ønsker, som fra ungene. Tenker det er ca halvparten av hver.