Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-25, 11:21   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegavetanker, 2025

Datter (10) ønsker seg en ting, en elektronisk hockeyplatedings til en hel del tusenlapper. Jeg har informert henne om at det nok vil være å maxe ut nissens kapasitet, og at det da fører til begrenset pakkeantall, og det er visstnok HELT greit. Hun kommer dog allikevel til å få lego i tillegg, for ellers er det ikke i jul.

Sønnene (19 og 22) ønsker seg sokker og lego. Det skal de få. I tillegg får sønn (19) et kalligrafisett jeg fant til ham i Paris, og sønn (22) skal få et bidrag til førerkort. Utenom barna er det ingen gaver å fikse, noen fordeler er det med å være et ensomt skip i natten. (Mine foreldre og søsken driver ikke med jul.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat