Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-25, 10:39   #4
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegavetanker, 2025

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg trenger tips til gave til min mor. Jeg er helt i beit. Hun liker sport på tv, håndarbeid (særlig strikking) og er glad i skumgodteri. marsipan og sjokolade med nøtter. Ellers så leser hun ikke bøker lenger, hun er ikke sporty, er ikke så glad i finkultur og har også mistet interessen for mat. Så planen om å gi ta henne med på en bedre restaurant i gave, virker bortkastet. Hva i all verden kan jeg gi henne? Hun trenger IKKE flere ting, det er i alle fall sikkert.

Alle tips mottas med takk! Hittil har jeg kjøpt henne en litt fænsi marsipangris, men hun må jo få noe mer.

Det finnes noe som heter Koftearkivet. Der er det samlet over 6000 oppskrifter som er tilgjengelig for medlemmer. Det koster 365 kroner i året å være medlem og få tilgang til alle oppskriftene. Kunne det vært noe? Fast årlig gave, så vet du alltid hva du skal gi.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat