Tråd: Julen 2025
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-25, 16:18   #54
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julen 2025

Jeg har ribbesylte (eller sylte, eller syltaflesk , elelr hav en enn sal kalle det, det er i alle fall sylte, laget av en ribbe) liggende i press og saltlaken står utenfor verandadøren så i kved kommer den i salt og planen er at da er den klar for å smake i helgen. Da skal jeg ta opp et stykke lammerull også.

Ja, også kjører vi full pakke med juleservice daglig fra denne helgen og ut året. Det datolyset tenker jeg vi får begynen å tenne på lørdag for det er langt ned til 1. tallet ja, også må jeg få ordnet lilla lys da så vi faktisk har adventsstake. Jadda, jul skal det bli. I dag skal jeg på julebord. Eller altså, på Egon og spise middag med mine kollegaer, det ble endring i planene grunnet div sykdom. Det er høyst trolig slik a jeg rekker en tur på butikkene (egon midt inne på senteret) før jeg henter minstemor på korøving i kirka på vei hjem.
I morgen er det julekonsert i kirka, men altså, kulturskolens julekonsert i kirka hvor jeg har to unger som skal spille