Tråd: Julen 2025
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-25, 23:17   #33
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julen 2025

Sønner er vanskelige. Jeg har et eksemplar jeg også. Han har vel og merke mistet esc knappen på tastaturet sitt og mener at han derfor trenger en ny knapp eller et nytt tastatur, men mannen mener at etter at jeg spurte "før jul?" og han svarte "neida, der har vi et nytt ønske" (Han hadde to bøker fra før, og de vet jeg er allerede kjøpt), vel, da er det kjedelig å gi ham et (gaming?) tastatur til jul... Han "trenger" det jo?
Han trenger kasnkje snart ny mobil også, men har ikke etterspurt, den virker enda.

Menn er egentlig også ganske vanskelige.

Men vi (jeg) er faktisk ferdig med hele svigerfamilien nå, inkl bursdagagave til han som blir 5 rett over nyttår, og navnedags-gave til hun vi skal i navedagsfest til om et pr uker, for i den anledning skal vi ha med oss alle julegavene østover.

Min familie gjenstår i stor grad da, og altså husets egen befolkning, som er det mest vanskelige. Jentene er ikke så vanskelige, de har ønskelister, men sønnen, og mannen, det er vanskelig. Ja, også har jeg en nevø...