Tråd: Julen 2025
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-25, 16:36   #12
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julen 2025

Jeg har bestilt gaver til to av tre egne barn!

Begge løste seg plutselig på samme dag. Eldstejenta har lagt sin elsk på ei kåpe som finnes i butikk vi ikke har her (&other stories), fordi den er i 100% ull, og i den fargen hun ville ha (mørkebrun), og til en overkommelig pris. Den er selvsagt helt utsolgt på nett, og utsolgt også i de fleste fysiske butikker. Men via den svenske nettbutikken fant jeg ut at den fantes en igjen i fysisk butikk, i hennes størrelse, i Stockholm, hvor ... tada! ... lillesøster bor, så hun kunne stikke innom i går, se på, prøve, kvalitetssikre, og kjøpe den. Mannen skal tilfeldigvis også til Stockholm på noe møter senere i uka, og besøker lillesøster i helga, så da kan han da den med hjem så hun slipper å dra på den når hun skal hjem til jul.

Lillesøster, på sin side, ønsker seg hårstylingssett. I utgangspunktet Dyson, men den koster jo over 6000, så det utgår. Så fant jeg en av annet merke, som har blitt kåret til best i test nylig, i flere tester (også over Dyson), med 8 ulike redskaper, som koster under halvparten. Så etter å ha konferert med storesøster (som ikke tror at hun har krav om at det MÅ være Dyson, bare at det er den hun har hørt om), så tok jeg sjansen og bestilte den.

(Alternativet var pent brukt Dyson på 'tise, men selv da ble det dyrt, i tillegg til at det ikke er noen byttemuligheter e.l.)

Så da gjenstår sønnen, som selvsagt ikke er enkel å kjøpe til.