Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-25, 16:35   #39
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegavetanker, 2025

Et annet tips: Til kvinner i ulike aldre har jeg også flere ganger gitt silkesinglet fra Rosemunde (de som heter Babette), de er forholdsvis rimelige, men føles likevel litt luksuriøse siden de er laget av 70% silke (30% bomull). De finnes i mange fine farger, og selv om de er kroppsnære er de veldig elastiske og nokså lange, slik at de passer mange ulike størrelser og fasonger. Jeg kjøpte en til min datter på 20, som hun bruker hele tiden, og siden har hun kjøpt seg flere selv i andre farger. Hun bruker dem som topper under cardigans o.l., og singlet om sommeren, mens jeg (som ikke er like veldreid ) bruker mine mest som undertøy. Har gitt slike i gave til både søster og niese tidligere.

De selges flere steder, her i byen har de dem i alle fall på Brando og Carma, og akkurat nå ser jeg Getinspired har flere farger til redusert pris.