Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-25, 14:38   #16
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegavetanker, 2025

Ja, så lenge det ikke er snakk om noe veldig stort og dyrt tenker jeg også at det er koselig med bare en liten oppmerksomhet, for å vise at man setter pris på folk og har tenkt litt ekstra på dem, og hva man tenker at de vil like. Av og til treffer man selvsagt bedre enn andre ganger, men jeg har alltid levd med holdningen at det er tanken som teller, og blir alltid glad for det jeg får, enten jeg "trenger" det eller ikke. Og av og til er det akkurat det som er det fineste, få noe man ikke trenger, og som man derfor ikke prioriterer å skaffe seg selv, men som er litt koselig å ha likevel. Litt "unødvendig" luksus, eller noe pent å se på. Og i verste fall, om ikke noe annet er oppfylt, og gaven bare blir liggende i et skap, så er det i det minste et minne om vedkommende, som jeg vil sende en ekstra tanke til hver gang jeg åpner og kikker inn i det skapet. Og hvem vet - kanskje kommer det til nytte en gang likevel. Det er ikke så farlig, tenker jeg da.

Men jeg har aldri vært særlig kravstor selv når det gjelder gaver, jeg synes bare det å få en gave i seg selv er verdt noe, og at det skal være noe giveren ønsker å gi, framfor det jeg selv har funnet ut at jeg vil ha. Det jeg trenger kan jeg alltids skaffe meg selv.

Sist redigert av My : 07-10-25 kl 14:50.
My er ikke aktiv   Svar med sitat