Tråd: Katteluke
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-25, 13:58   #6
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Katteluke

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Takk for svar. Høres ut som noe jeg bør vurdere. Jeg har en katt uten underpels, og jeg reiser ofte bort i helgene, så det hadde vært praktisk.
Kan man montere den selv?

Ja, man kan montere selv. Men man trenger litt verktøy og man må sjekke at det ikke er noe på innsiden som ledninger eller stendere. Men det bruker å følge med instruksjoner. Vi var heldige nok til at vi hadde et sidevindu som ikke gikk helt ned ved siden av kjøkkendøren og der var et panel vi enkelt kunne putte hull i, da slapp vi å sage oss igjennom to lag og fjerne isolasjon.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat