Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-07, 18:51   #11
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Er det suspekt å ønske seg 3 eller flere barn?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg skulle egentlig ønske folk holdt munn og passet sine egne saker litt mer. Det er utrolig upassende og privat å blande seg in andres familieplanlegging, er det ikke?

Fullstendig enig.

De som kjenner meg kan få lov å spørre om jeg har lyst på flere barn, en gang. Men så må de også respektere svaret, uansett hva det skulle være (fremmede synes jeg dog kan ungå det spm.).
Men jeg finner det ikke ufint å spørre folk jeg kjenner med et, to, fem eller sju unger om de har lyst på/ønsker seg flere barn, en eller annen gang.
Det blir jo nesten som å spørre de jeg kjenner om de har lyst å ta mer utdannelse eller bytte jobb en gang i fremtiden liksom.

Jeg ønsker meg i utgangspunktet mange barn, gjerne 4-5, vi får se hva det blir til med tiden. Men dog har jeg fått mange rare kommentarer/utbrudd når jeg har nevnt det for folk ja

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat