Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-25, 14:50   #4
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Selvoppblåsbart liggeunderlag/madrass

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Anbefaler som alltid dun- eller fiberfylt liggeunderlag i stedet for luftmadrass, fordi det er utrolig mye mer komfortabelt å ligge på (vi har begge deler), og man trenger ikke ektra teppe under eller over for ekstra isolasjon. I tillegg tar det liten plass sammenpakket, og kan også brukes til overnatting i telt, hengekøye m.m. Vi har hhv Exped Synmat (ungene) og Downmat (jeg og mannen). De blåser seg ikke opp selv, men tar kort tid å blåse opp.

Ellers, når det gjelder mer tradisjonell luftmadrass, er min erfaring at det mer eller mindre er ett fett, enten du kjøper det på Biltema, Clas ohlson eller andre, lignende steder (vi har hatt flere ulike typer, merker, størrelser og tykkelser opp igjennom). Men husk da ekstra teppe eller liggeunderlag som isolasjon mellom madrass og gulv, ellers blir det fort kaldt i kjølige idrettshaller o.l. En annen ting som er verdt å tenke på er om de kan komme borti restriksjoner når det gjelder størrelse og hvor de skal overnatte. Jeg har vært borti, i forbindelse med turnstevne tror jeg det var, at det ikke var tillatt med doble madrasser, med mindre man skulle sove to personer på samme. Fordi de skulle sove et sted med begrenset plass.

Akkurat samme her. I tillegg om det er ivernqtting på klasserom under cup har våre feltseng med. Da kan bagasjen være under senga og gir økt komfort.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat