Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-25, 18:47   #2
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun imponerer mange og er sikkert smartShun imponerer mange og er sikkert smartShun imponerer mange og er sikkert smartShun imponerer mange og er sikkert smartShun imponerer mange og er sikkert smartShun imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lavkarbo/keto/grovkarbo/o.l.

Opprinnelig lagt inn av Nada, her.

Noen som spiser slik om dagen?
Noen spiser kanskje alltid slik?
Ha prøvd å søke og lese litt, men virker som de fleste trådene er ganske gamle blitt.
Jeg har spist "grovkarbo" de siste årene og trives med det, men nå må jeg ta noen grep i forhold til vekten og forsøker meg på keto.

Jeg spiser keto, kombinert med periodisk faste 16:8.

Begynte i juli, og er superfornøyd. Gikk ned mest centimetre i begynnelsen, men nå er jeg ned cirka 5 kilo med to måltider om dagen mellom klokka 12:00 og 20:00.
Har også alkostopp - det ordner seg greit ved at jeg ikke skal ha i meg kalorier etter 20:00.

Jeg lånte Keto-kokeboka til Hexeberg på biblioteket, og bøkene til danske Jane Faerber.
Nettstedene omhelse.no, fett og forstand og madbanditten.dk er nyttige.

Jeg baker grove rundstykker, salte knekkebrød og chiaknekkebrød sånn at jeg alltid har tilgjengelig.

Jeg er like lite sulten som da jeg brukte Wegovy, sover bedre, og har begynt å våkne tidligere (07:00) av meg selv.
Bruker litt SukrinMelis og Sukrin Gold som krydder, men trenger ikke søtsmak i like stor grad som før.

Du får komme deg inn i slanketråden.

Sist redigert av Shun : 15-08-25 kl 18:58.
Shun er ikke aktiv   Svar med sitat