Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-25, 09:27   #13
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store valpetråden

Jeg har aldri følt behov for tispetruser. De vasker seg jo selv og jeg tror knapt jeg har opplevd en eneste bloddråpe på gulvet. Løpetid kan være ganske slitsomt for hunden, særlig de første gangene, så jeg ville ikke gjort det verre ved å ta på de noe de ellers ikke bruker. La hunden finne ut av det selv og holde seg selv ren. Det har iallfall vært min taktikk på de tispene jeg har hatt. Jeg har hatt noen før, men kun ei som har løpetid nå (tre tisper, en er for gammel og også sterilisert og en er for ung), og hun merker jeg knapt har løpetid. Hun vasker seg bak litt oftere enn ellers, men jeg skal følge godt med for å oppdage hennes løpetid før hun blir høyløpsk og superforelska i de andre hundene i flokken. Det varer 2-3 dager og kan være ganske slitsomme for alle, men ellers er løpetid helt uproblematisk her iallfall.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat