Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-25, 15:12   #8
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klarer jeg å kjøre bil i England?

Hvis du har lett for å bli stresset når du kjører, så er det ikke å anbefale å kjøre i England og i alle fall ikke på de ekstremt smale veiene i Lake District, hvor folk kjører fort og det tildels er veldig lite oversiktlig.

Jeg bodde i England i et halvt år, og kjørte ikke før jeg merket at det å være fotgjenger gikk automatisk. De første dagene jeg hadde bil brukte jeg til å kjøre lokalt der jeg var godt kjent, før jeg beveget meg på ukjente steder.

Så om du blir stresset som sjåfør når det skjer mye, så kan det være utfordrende å kjøre. Midt England - da tenker jeg Manchester og Liverpool, det var de nærmeste byene der jeg bodde, og de er ikke spesielt enkle å manøvrere rundt og inn og ut av. Det er ekstremt mye traffikk inn og ut av området, så om du ikke har kjørt i høy trafikk på venstre side, så ville jeg ikke leid bil for bare to dager. Jeg har kjørt mye, og bruker likevel noen dager på å komme meg inn i kjøringen igjen når jeg reiser over.

Det er veldig godt bussforbindelser oppover til Lake District, og National Express coaches tar deg hvor du vil til alle døgnets tider.