Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-25, 19:39   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sengetøy-anbefaling, da?

Tja, jeg kjøper ofte på Princess når det er 50%, da kjøper jeg sateng eller percale. Akkurat som deg, så opplever jeg at pris ikke samsvarer med kvalitet. Jeg har sluttet å vaske sengetøy på 90 grader, nå vasker jeg det på 60, og aldri sammen med annen vask. Likevel synes jeg generelt at sengetøy slites noe vanvittig. Jeg har sengetøy fra Myyk, som i mine øyne er dyrt, men det har iallfall blitt stygt. Falmet og misfarget. Synes ikke Høie heller er bedre enn andre.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat