Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-25, 20:47   #3
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store valpetråden

Jeg er hunde-bestemor til verdens nydeligste Maltipoo.
Jeg er helt tussete opptatt av han så jeg får låne han av og til, og han er med meg på jobb for å sosialiseres, for eierene jobber på steder der man ikke kan ha med hund og går på skole, så for at han ikke skal være for lenge alene så stiller jeg mer enn gjerne som hundevakt.

Han klarer helt fint 4 timer (ikke prøvd lengre), men han er en veldig sosial og kosete fyr, så å være med meg på jobb er veldig gøy, både for han og meg!

Han har blitt 8 mnd, så han er stueren, boffer når noen går i døra eller hører bilen til eieren kommer på gårdsplassen. Han går fint løs i hundepark, men i bånd langs veier og der folk ferdes,