Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-07, 23:39   #90
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødre

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Jeg skjemmes litt... eller ganske mye, egentlig, av å fortelle at jeg fant ting med utløpsdato i 1997 og 1999! Det er saker som altså må ha vært med på minst 3 flyttinger, enda jeg vet at jeg _har_ ryddet i skapene de siste årene også, altså... Fortell meg at det er flere av dere som opplever å finne skatter av antikvarisk verdi når dere rydder, vær så snill!

I forrige uke satte vi til livs en boks bønner som var utgått på dato i 2002. Ettersom hermetikk har tilnærmet ubegrenset holdbarhet, skulle vel det si det meste om ryddigheten i husholdningen. (Vi oppdaget datostemplingen først i etterkant, altså. Og vi overlevde uten plager.)