Tråd: Typisk at ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-25, 07:22   #21
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Typisk at ...

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Vel - det er ganske typisk meg å dælje stortåa (eller en hvilken som helst annen tå for den del) inn i det eneste bordbeinet eller kanten i mils omkrets.

Føler meg ikke som en martyr. Føler meg som verdens største klumse. (Så man kan definitivt bruke det uttrykket om ting som skjer ganske ofte.)

Dette er også meg. Verdens største kløne, men også med en viss porsjon uflaks når det gjelder det å få vondter (løse skruer og spikre på ting jeg bruker, fliser som stikker opp av verandagulvet der jeg går, insekter som har gjemt seg der jeg sitter, osv.). Jeg bruker derfor typisk en del, nettopp fordi det er typisk meg. Jeg kan også finne på å bruke typisk om noe uheldig og "forsinkende" som skjer dersom jeg har dårlig tid, ikke fordi det er typisk meg, men fordi det skjer den dagen jeg er for sent ute.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat