Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-25, 09:53   #19
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om å male hus

Kan jeg få spørre om et spørsmål vedr. maling og forurensning? Vi må antakelig fjerne all maling på rekkverkene på terrassene i det "nye" huset fordi de som bodde her tidligere ikke har gjort grunnarbeidet godt nok. Resultatet er at malingen flasser i store og små flak. Først tenkte vi å skrape, men mulig vi må fjerne alt og starte helt på nytt slik at ikke problemene bare vi gjenoppstå. Og da tenker jeg på hvor mye det vil forurense jorden rundt; ikke bare med kjemikaliene man må bruke for å fjerne, men også selve malingen. Den er jo ikke ment til å renne ut i jorda liksom Noen med tips og råd?
Den ene balkongen må ha nytt, reglementert rekkverk, så der går vi over til glass og alu, men det er egentlig ikke noen grunn til å bytte treverket på de to andre da det kun er malingen som er problemet.