Tråd: Gruffetråd
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-25, 11:04   #10
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd

Garasjesalg, hagesalg eller bare et bord et sted hvor man får lov til å sette opp ting burde vært vanligere i Norge. Da vi flyttet fra USA, solgte vi alt mulig av brukte ting (inkludert møbler) for flere tusen dollar. Man betalte rundt 20 dollar til kommunen, og fikk tillatelse til å sette opp et visst antall skilt med informasjon om salget i nærområdet — litt som skiltene som står ute ved visninger.

Noen ganger har jeg lyst til å sette opp et bord utenfor huset med ting jeg håper noen andre kan få glede av. Jeg kunne skrevet nummeret mitt og bedt folk Vippse om de synes det de tar med seg er verdt noe. Hvis ikke, kan de bare ta det gratis. Da slipper jeg å kjøre det bort, og noen andre kan få bruk for det. Det blir som et lite mini-loppemarked med alt mulig rart. I helgene går det en del folk forbi her, så det kunne fungert.

På hytten satte jeg opp et gi bort bord ute ved veien og det meste forsvant, men det var ting som enten var vanskelig å selge eller ting med lav verdi.

Pelen er ikke aktiv