Tråd: Gruffetråd
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-25, 10:35   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd

Jeg blir ganske oppgitt akkurat når det skjer, men prøver å ha i hodet at det snart er over. Denne karen blir ikke 67, men går av med tidlig-AFP. Han har levert "oppsigelse", og forsvinner så snart vi har levert dette prosjektet som vi to jobber med.

Og så skjønner jeg ham bittelitt også. Dette er et fagområdet hvor han sitter med erfaring gjennom 40 år i arbeidslivet. Han virkelig brenner for dette, og ønsker å gjøre en forskjell. Og så må han jobbe sammen med en som "ikke kan det". (Det er ingen andre her som heller "kan det", så jeg tror nok at det hadde vært likt uansett hvem han måtte samarbeide med. Det er ikke personen meg han kritiserer, men at han mener at vår virksomhet burde hatt flere som visste mer.)