Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-25, 22:17   #100
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2025

1. Terry Pratchett: A Hat Full of Sky. Opattlesing.

2. Solvej Balle: Om utregning av romfang 4. Det skjer ikke all verden 18. november, men slutten åpner for en ny vri, og jeg liker bøkene godt.

3. Haruki Murakami: Byen bak muren. Navnløs hovedperson kommer seg inn og ut av navnløs by utenfor tiden. Veldig murakamisk univers, og veldig gripende.

4. Martha Wells: All Systems Red. Jeg skjønner at man blir begeistret for den empatiske murderboten. Artig liten bok.

5. Edvard Hoem: Ung mann vil ut. Fin selvbiografi fra forfatterens ungdomstid.

6. Maggie O'Farrell: After You'd Gone. Ung dame er i koma, og vi får historien hennes fra ulike vinkler. Fenget ikke helt.

7. Lea Ypi: Coming of Age at the End of History. Om Leas oppvekst i Albania før og etter regimets fall. Interessant.

8. S.J. Watson: Before I Go to Sleep. Christine mister alle minner hver gang hun sover. Uhyre spennende!

9. Erika Fatland: Høyt - en reise i Himalaya. Lærerik, interessant og velskrevet reiseskildring.

10. Valerie Perrin: Glemt på en søndag.Litt kjærleik, litt historie og ganske fransk.

11. Ingeborg Arvola: Kniven i ilden. Fengende om en kultur jeg visste flaut lite om. Spennende og gripende.

12. Ingeborg Arvola: Vestersand. Fortellingen om Brita Caisa Seipajärvi fortsetter, og er like medrivende som forrige bok.