Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-25, 11:33   #391
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva koster en fest?

Fordi jeg er dårlig på smalltalk med folk jeg ikke kjenner så godt. Det vil si hvis det er under "tvang", som å bli plassert sammen ved bordet. Mye lettere under mingling, når jeg kan flytte meg når jeg vil, eller når jeg frivillig har satt meg med noen. Det går fint altså, det er ikke sånn at det ødelegger festen eller at jeg gruer meg, bare sånn at jeg gleder meg litt mer til måltidet er over, og den "virkelige" festen begynner. Det går hellt greit med bordkort, men spør du hva jeg foretrekker, så er det free seating.

Sist redigert av My : 25-05-25 kl 12:10.
My er ikke aktiv   Svar med sitat