Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-25, 12:51   #13
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikk til baby

Jeg strikker mye til kollegababyer og min lille nevø, og jeg velger aldri hvitt (annet enn til dåpslua jeg strikker nå). En gulpeflekk man ikke får av synes bedre på hvitt enn på lysegrønt eller gult. Også liker jeg farger da, og syntes det er veldig lett å finne fine farger på garn nå!

Jeg har strikket mye rompere og foreldre liker det, fordi man ikke trenger å kle på så mye mer enn strømpebukse og body, og en romper utenpå. Tepper blir også godt mottatt, men jeg synes det er så kjedelig å strikke at jeg sjelden gidder.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat