Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-25, 09:49   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelig hagefest - litt dårlig planlegging her - hjelp?

Jeg hadde også hagefest på min 50-årsdag, og litt samme probelamtikk.

* Stoler: Jeg hørte med en del av gjestene og vi sørget for at det ble samlet sammen nok stoler.
* Pynt: Jeg fant på Nille. Tipper de kjører på med det når 17. mai er over. Jeg kjøpte servietter, en girlander eller to og litt greier til å pynte kaker med.
* Jeg bestilte kaker, og lagde litt ulike salater. Tror vi bestilte noe koldtbord-aktig også. Dette var på dagtid, så ble ikke middag-middag.
* Jeg ville sendt nabovarsel før helga før, sånn at man rekker å legge andre planer om man ikke trenger å være hjemme.

Gratulerer og lykke til!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat