Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-07, 21:06   #104
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det suspekt å ønske seg 3 eller flere barn?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg skulle egentlig ønske folk holdt munn og passet sine egne saker litt mer. Det er utrolig upassende og privat å blande seg in andres familieplanlegging, er det ikke?

Jeg synes en viss grad av interesse er hyggelig, jeg. Jeg mener, vi spør om alle andre ting i livet, f.eks. hva man har tenkt å gjøre etter studiene, eller når firmaet nedbemmanner. Det er dette med barn som er så utrolig følsomt at man knapt har en sjanse til å ikke trå feil. Jeg har selv vært der, poden ble eldre og eldre og en gammel tante sa "Det blir vel på tide med en til? Må'kke vente til toget har gått, vet du". Så jeg har hørt det jeg også. Men ærlig talt, tror du ikke de fleste heller bare er interessert framfor å ville fortelle hva man skal gjøre?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Hvorfor kan ikke heller folk utvikle en akseptabel grad av sosial intelligens?

Jeg synes dette er interessant. Det kan vel være at begge parter bør gå litt i seg selv? Er det helt opplagt at det utelukkende er de som viser interesse som bør begrense seg? Kanskje de som føler seg tråkket på også kan utvide toleransen litt. Med referanse til mitt forrige innlegg så synes jeg det er skremmende vanskelig å gjøre ting riktig når det kommer til interesse for andres barn.

Sist redigert av banana : 02-09-07 kl 21:16.
banana er ikke aktiv   Svar med sitat