Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-25, 20:15   #14
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store tråden om te

Jeg drikker stort sett urtete fra pukka eller yogi te. Favoritten er fersk mynte-te med ingefærskiver i.

Jeg er veldig glad i min gamle bodum tekanne som er 25 år gammel, den er dobbelt plexiglass og holder te varm evig lenge. Jeg har også te kopper i samme teknologi, der må jeg passe meg sånn at jeg ikke brenner meg hvis jeg har kokt vannet helt opp.

Jeg har klyper, men er ikke så glad i bosset som følger med, og drikker derfor sjelden tørket te i klype.. Har også en en-koppskanne jeg har fått fra min kollega fra myanmar, den har en smart metallsil som ligner på chineske siler, som jeg har på jobben til te i løs vekt.