Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-25, 13:47   #45
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke ny bil

Jeg ville satt opp en oversikt over hva som er viktig for deg, for forsøkt å tenke litt over hvorfor. Siden du er vant til å kjøre en stor bil, så kan jeg forstå at du ønsker deg dette også videre. Men det er jo greit å forstå hvorfor. Og så etterpå foreta en vurdering av hva du er villig til å betale for.

Noe som også er verdt å tenke på er hvordan du eventuelt kan lade. Jeg ville ikke kjøpt elbil hvis jeg ikke visste at jeg hadde tilgang på egen lading enten hjemme eller på jobb. Men jeg har ekstrem rekkeviddeangst.

Vi har nå en Volkswagen iD4, og jeg opplever den slett ikke som noen liten bil. Tvert imot føles den større enn den Peugeot 5008'en som vi hadde tidligere (og med 7 seter så ble den definitivt regnet som stor). Men jeg som kjører mest i by synes egentlig at stor bil er litt upraktisk. Men iD4 har god svingradius, og det hjelper godt på.