Sv: Shetland - hva har jeg gått glipp av? [SPOILERE!]
Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.
Anton var ansatt som den personlige pleieren til Astrid (ble forklart i en av de første møtene/avhørene av familien Jacobsen) og de planla å rømme etter at Astrid gikk lei av behandlingen hun fikk for sykdommen sin i den skjulte behandlingsbunkersen.
Jeg gikk i surr med navnene! Jeg mente Anton og Annie! (Hvorfor måtte så mange navn begynne med A? Jeg sorterer ting alfabetisk i min hjerne.)
Det var en scene hvor vi fikk vite at Jakobson-familien var på sykehus samtidig med at Annie var der, og jeg forstod det sånn at dette gjorde at Annie trodde hun var "oppdaget". Men dette var vel kun noe vi fikk referert, ikke noe vi så? Eller?
Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.
Vi fikk et glimt av Karin som siktet på Annie i tilbakeblikket der Annie ble skutt da hun var agent for MI5 og skulle ta "Brutus".
Jeg syns ikke det var opplagt at dette var Karin, for jeg syns det var så mørkt! Men jeg så den scenen på nytt igjen - nå på PC, og der ligner det helt klart på Karin. Takk! Greit å få det avklart. (Jeg er så dritt lei disse ekstremt mørke scenene i filmer/serier hvor man må ja en super TV-skjerm for å kunne se hva som skjer! )
oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
|